四点—佐钰

当一切都被消去后
如火焰般燃烧的记忆
被席卷后的残骸惨不忍睹
一切都好像停滞了
时间也好,空间也好,
什么都没有了
空墟
不知他们在做什么,现在好吗
也许,后来一切都好

重生
是在一切都燃烧殆尽之后的废墟上盛开的花
我啊
带着那洗净铅华后才可能燃起的锐气

在一切都被消去之后
面向黎明

 
Light From A Dead Star - Lush
Ciao! Lush

想起自家的故事了……这样的故事总是想到佐恩那边……

可能是因为他是故事里最苦的一个吧……

存档灵魂:

Light From A Dead Star
遗忘星辰的光

 

【歌词】

 

He lives his life in a world full of women
And he takes what he wants from their love
And he throws the rest away
I cling to him and pray
But still he slips away
And now it's just too late
To wish him back again
他活在女人包围的世界里,
从她们爱中得到想要的后,
就抛弃她们义无返顾。
我依附着他,祈求他,(不要走),
但他还是弃我而去,(不回头)。
现今一切都已太迟,
去希望他能再回头。

She won't put up with this life so she leaves him
And she finds someone else, falls in love
And she travels far away
I say that it's OK
And swallow all my pain
And now it's just too late
To wish her back again
她无法忍受如此的生活,
选择彻底离开他。
然后她遇见某人,坠入爱河,
再后她就远走高飞。
我说这样最好不过,
我自酿的痛苦,让我独自吞下。
现今一切都已太迟,
去指望她能再回来。

They left me here on my own in a nightmare
And I just can't forgive anymore
So I smile and turn away
Don't listen when they say
They wish I could stay
And now it's just too late
To wish me back again
他们把我遗弃噩梦中,
我不再去原谅任何人和事。
我微笑的转过身,
不再听从他们的,
他们希望我留下。
现在一切都已太迟,
去奢望我能再谅解。