四点—佐钰

当一切都被消去后
如火焰般燃烧的记忆
被席卷后的残骸惨不忍睹
一切都好像停滞了
时间也好,空间也好,
什么都没有了
空墟
不知他们在做什么,现在好吗
也许,后来一切都好

重生
是在一切都燃烧殆尽之后的废墟上盛开的花
我啊
带着那洗净铅华后才可能燃起的锐气

在一切都被消去之后
面向黎明

 
Cloud Connected - In Flames
MTV2 Headbangers Ball In Flames

存档灵魂:

Cloud Connected
携手在云端



【歌词】


People like you
You live in a dream world
You despise the outside
And you fear you're
the next one
就像你这样的人,
生活在梦想世界。
你厌恶外界喧嚣,
你惧怕自己成为
自我厌恶的对象。

It's in your dream
There's just one question:
Should I kill?
Or should I be left behind?
Sick and tired of all your complaints
在你的梦幻世界,
萦绕着一个问题:
我是该自杀死去?
还是继续逃避躲藏?
你疲惫不堪,只因自我厌世。

This is the hour
We bring it down
此刻就是关键时刻,
让我们一起来解脱。

I've come to realize:
Every little glimpse you fade
I was told that I could fly
When least expected cloud Connected
You seem to be so introverted
How come we fail?
With all that is given?
You crossed the line
You remembered my name
Time runs backwards
As we're heading that way
我已经意识到:
你间或的眼神表明,你在不断消失神往,
我已经感觉到,我正在展翅飞翔,
你我必定,携手云端翱翔。
你看起来,似乎自卑内向,
为什么惧怕失望?为何不全力以赴?
跨越底线,你就会记得住我。
时光随之倒流,只你我不断心驰神往。

I've come to realize:
Every little glimpse you fade
that I could fly
When least expected cloud Connected
(Cloud Connected)
我已经意识到:
你间或的眼神表明,你在不断消失神往,
我正在高翔,
你我将携手云端翱翔
携手在云端「携手云端翱翔」

I've come to realize:
Every little glimpse you fade
that I could fly
When least expected cloud Connected
(Cloud Connected)
我已经意识到:
你间或的眼神表明,你在不断消失神往。
我正在高翔,
你我将携手云端翱翔
携手在云端「携手云端翱翔」