四点—佐钰

当一切都被消去后
如火焰般燃烧的记忆
被席卷后的残骸惨不忍睹
一切都好像停滞了
时间也好,空间也好,
什么都没有了
空墟
不知他们在做什么,现在好吗
也许,后来一切都好

重生
是在一切都燃烧殆尽之后的废墟上盛开的花
我啊
带着那洗净铅华后才可能燃起的锐气

在一切都被消去之后
面向黎明

 
Frail Love - Cloves
Frail Love Cloves

存档灵魂:

Frail Love
脆弱的爱情


【歌词】


[Verse 1]
Silent is what I feel
Are you, are you here?
A tide of tears appear for you, my love
Kinder, you're kinder than me
And broken, don't know what you see
I'll give you all I have to give, my love.
沉默是我的感觉
你,你在这儿吗?
想起你泪水潮涌,我的爱
宽容,你比我更宽容
破碎,不知你可看到?
我给了你我应该给的,我的爱。

[Pre-Chorus]
I understand you're thinking, oh
Our lies are better than the truth
我能理解你的想法,哦
我们的谎言比真实美好。

 

[Chorus]
But I can't live it like I'm living
I can't live a lie
I'm giving up more than I should
Forgive me for my frail love
And I can't live it like I'm living
I can't wait at nights
So tell me once and it's enough
Forgive me for my frail love
但我不能再这样活下去,
我不能活在自我欺骗中,
我应该放弃,
原谅我,我脆弱的爱情。
我不能再这样过活,
我无法忍受黑夜,
所以告诉我真相,一次就足够,
原谅我,我脆弱的爱情。

[Verse 2]
Shallow, you're deeper than me
I'll follow my one and only
You give me all you have to give,  my love
流于表面,你的爱比我深,
我将跟随我的唯一,
你给了我你所能给我的爱。

[Pre-Chorus]

[Chorus]

[Bridge]
Borderline, I'm walking the borderline
Give me some strength of mind
To hold on to you
Borderline, so close to that borderline
Just let me buy some time
To prove me to you
边缘,我游走在边缘,
给我一些心灵的力量,
抓住你,
边缘,如此接近崩溃,
给我一些时间,
向你证明我。


[Chorus]