四点—佐钰

当一切都被消去后
如火焰般燃烧的记忆
被席卷后的残骸惨不忍睹
一切都好像停滞了
时间也好,空间也好,
什么都没有了
空墟
不知他们在做什么,现在好吗
也许,后来一切都好

重生
是在一切都燃烧殆尽之后的废墟上盛开的花
我啊
带着那洗净铅华后才可能燃起的锐气

在一切都被消去之后
面向黎明

 
Gold Lion - Yeah Yeah Yeahs
Gold Lion Yeah Yeah Yeahs

存档灵魂:

Gold lion
金色狮子


【歌词】


Gold lion's gonna tell me where the light is,
Gold lion's gonna tell me where the light is,
Take our hands out of control,
Take our hands out of control
Now, tell me what you saw,
Tell me what you saw,
There was a crowd of seas,
Inside, outside,
I must have done a dozen each
It was the height I grew, the weight,
The shell was crushing you,
I've been around a few
Tell me what you saw,
I'll tell you what to...
Ooh ooh, ooh ooh, ooh ooh, ohh ohh
Ooh ooh, ooh ooh, ooh ooh, ohh ohh
金色狮子会告诉我光来自何方,
金色狮子会告诉我光来自何方,
牵起我们的手自由飞翔,
牵起我们的手自由飞翔,
现在,告诉我你看到了什么,
告诉我你看到什么,
有一片汪洋大海,
在内心,在周身,
波涛汹涌澎湃
我随波跌宕起伏,
冲击你挤压着你
我已经感觉到,
告诉我你看到什么,
我告诉你如何去做……
哦哦,哦哦,哦哦,哦哦
哦哦,哦哦,哦哦,哦哦。

Gold lion's gonna tell me where the light is,
Gold lion's gonna tell me where the light is,
Take our hands out of control,
Take our hands out of control
Outside, inside,
This is a moon without a tide,
We'll build a fire in your eyes
We'll build a fire when the colors getting brighter,
Cold desire, makes a moon without a tide
Tell me what you saw,
I'll tell you what to
Ooh ooh, ooh ooh, ooh ooh, ohh ohh
Ooh ooh, ooh ooh, ooh ooh, ohh ohh
金色狮子会告诉我光来自何方,
金色狮子会告诉我光来自何方,
牵起我们的手自由飞翔,
牵起我们的手自由飞翔,
在内心,在周身,
月亮失去了潮汐,
我们将让你的双眼惹火,
让你双眼惹火闪亮光彩,
冷却的欲望,让月亮失去潮汐
告诉我你看到什么,
我要告诉你如何去做,
哦哦,哦哦,哦哦,哦哦
哦哦,哦哦,哦哦,哦哦。